سیل زده - دست یاری - کمک - حج و زیارت
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دست یاری خادمان زائران به سیل زدگان گلستان/ خدمات شبانه روزی خانواده حج و زیارت در مناطق سیل زده

354
0
کارکنان سازمان حج و زیارت و کارگزاران حج وزیارت اینبار به یاری مردم سیل زده استان گلستان شتافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ چند روزی است که مردم استانهای مازندران و به ویژه گلستان با سیل و تبعات آن درگیر هستند و این حادثه عظیم مشکلاتی را برای مردم در بخشهایی از استان گلستان ایجاد کرده است.
همزمان با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مسوولان دولتی مبنی بر امداد و یاری رسانی به سیل زدگان استانهای شمالی به ویژه مردم گلستان، رییس سازمان حج و زیارت و مدیران این سازمان نیز بر ضرورت همیاری به مردم این مناطق اشاره کردند.
در همین رابطه و بعد از همیاری همه دستگاه‌های ذیربط به مردم سیل زده، کارکنان اداره حج و زیارت استان گلستان و سایر نقاط کشور نیز به سرعت برای امداد رسانی به مردم استان گلستان بسیج شدند.

سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان امروز در خصوص برنامه ریزی ها برای امدادرسانی به سیل زدگان مناطق روستایی این استان اظهار کرد: با توجه به دستور رییس سازمان حج وزیارت برای کمک رسانی به مردم مناطق زده، تمامی کارکنان اداره حج و زیارت استان و کارگزاران به صورت شبانه روزی و برای یاری رساندن به مردم مناطق سیل زده سر از پا نشناخته و برای این مهم بسیج شدند.

وی افزود : کالاهای غیر نقدی جمع آوری شده همانند کنسرو، آب معدنی و ....توسط کارکنان و کارگزاران برای مردم سیل زده گلستان ارسال شده است و همچنان این روند ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان به پخت غذای گرم برای مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: از روز یکشنبه چهارم فروردین ماه پخت غذای گرم و ارسال آن برای مردم مناطق سیل زده آغاز شده و در همین روز بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به دست مردم رسیده است.

به گفته میرقاسم پور در روزهای آینده نیز توزیع غذای گرم و اقلام ضروری به مردم مناطق سیل زده انجام می گیرد و همکاران استانهای دیگر نیز این اقلام را برای مردم این مناطق ارسال خواهند کرد.

وی افزود: دست اندرکاران اداره حج و زیارت استان و کارگزاران، تمامی خدمات لازم را به صورت شبانه روزی برای مردم استان ارایه می دهند که امیدواریم گوشه ای از آلام مردم مناطق سیل زده کاهش یابد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار