دیدار - استاندار - نمایندگان منتخب - حج تمتع 98 - حج و زیارت
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار استاندار گلستان با نمایندگان منتخب کارگزاران حج تمتع 98 استان

325
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان در دیدار روز دو شنبه مورخ 10/4/98 که در محل دفتر استاندار برگزار گردید،استاندار گلستان حج را جایگاه ریزش گناهان قلمداد کرد و اظهار داشت: در برخی روایات پس از جهاد، حج بالاترین عبادت عنوان شده است.

دکتر حق شناس در دیدار با نمایندگان منتخب کارگزاران حج تمتع 98 استان گلستان،با اشاره به اهمیت وظایف دست اندرکاران حج، گفت: ماموریت کارگزاران حج ،ماموریت بزرگی است و در پی این ماموریت خطیر ،شما به توفیقی بزرگ دست خواهید یافت.

ایشان گفت :با توجه به اینکه استان گلستان به لحاظ کمیت دارای ظرفیت بالایی در اعزام زائران به سرزمین وحی است .نیاز است با دقت بیشتری مراحل اعزام حاجیان دنبال شود.

استاندار گلستان از کارگزاران زیارتی خواست که توجه ویژه ای به زائرین سالمند داشته باشند. وی تصریح کرد ما باید بیشترین خدمت را به زائر انجام داده و تلاش کنیم تا خاطره خوبی در ذهن زائران استان از این سفر معنوی باقی بماند.

وی گفت:با جلساتی که با مسئولین فرودگاه خواهیم گذاشت و پیگیری هایی که انجام خواهد شد سعی می شود از مدت انتظار زائرین در فرودگاه کاسته شود تا از خستگی زائرین قبل از سفر جلوگیری و زائران بتوانند با روحیه بالاتر و بهتری به سرزمین وحی مشرف شوند.

در این دیدار سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از مسائل اجرایی کاروانهای حج تمتع 98 استان گفت: در سال جاری قریب به 4000  زائر و عوامل از استان گلستان به سرزمین وحی اعزام می شوند .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کاروانهای حج تمتع و نحوه انتخاب روحانی،معین و معینه در کاروان ارئه داد.

                                                                                              روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار