کمک مومنامنه - حج و زیارت - سومین رزمایش - کارگزاران زیارتی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان / 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان / 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان
مدیر حج و زیارت استان گلستان از آغاز توزیع 300 بسته معیشتی به ارزش 120 میلیون تومان در شهر بندر ترکمن در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد : با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست محترم سازمان حج و زیارت مبنی بر کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهر بندر ترکمن نمودند .
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت میلاد کریم اهل بیت ،حضرت امام حسن مجتبی (ع)برگزار شد.تعداد 300 بسته معیشتی شامل: برنج،گوشت(دو رأس گاو)،روغن،رب،خرما،نمک وپنیر، هر بسته به ارزش 400 هزار تومان که جمعا 120 میلیون تومان ،آماده و بین نیازمندان شهر بندر ترکمن و حومه توزیع گردید.
ایشان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار