آغاز رزمایش - کمک مومنانه - حج و زیارت - کارگزاران زیارتی استان - مرکز نیکو کاری حج
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان / 30 بسته به ارزش 0 9 میلیون ریال

123
0
مدیر حج و زیارت استان گلستان از آغاز توزیع 30 بسته معیشتی به ارزش 90 میلیون ریال در شهرستان گنبد کاووس در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد : با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست محترم سازمان حج و زیارت مبنی بر کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گنبد کاووس نمودند .
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: در مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته حج برگزار شد.تعداد 30 بسته معیشتی شامل: برنج،مرغ،روغن،ماکارونی ، رب، چای،مایع ظرفشویی و ... هر بسته به ارزش 300 هزار تومان که جمعا 90 میلیون ریال،تهیه و بین نیازمندان شهرستان گنبد کاووس توزیع گردید.
ایشان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود .
لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری 4 رزمایش برگزار گردید که در رزمایش اول 72 بسته به ارزش 25 میلیون تومان و در رزمایش دوم 200 بسته به ارزش 50 میلیون تومان و در رزمایش سوم 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان به نیازمندان استان اهداء گردید .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار