نذر عید قربان - رزمایش - کمک مومنانه - حج و زیارت - عید قربان
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان(نذر عید قربان)

158
0
مدیر حج و زیارت استان گلستان از آغاز پنجمین رزمایش کمکهای مومنانه(نذر عید قربان) کارگزاران زیارتی استان در شهرستان های گنبد کاووس ،سیمین شهر، بندر ترکمن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین در جهت تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست محترم سازمان حج و زیارت مبنی بر ادامه کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه(نذر عید قربان) در شهرستان های استان نمودند .
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در این باره گفت: در مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه(نذرعیدقربان)که به مناسبت عید سعیدقربان برگزار شد. تعداد 4 رأس گاو و 43 رأس گوسفند ،جمعآ به مبلغ 000/000/2300 ریال (230 میلیون تومان) تهیه ودر شهرستان های گنبد کاووس ،سیمین شهر و بندر ترکمن ذبح و با همکاری کارگزاران زیارتی بین نیازمندان توزیع گردید.
ایشان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود.
لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون به همت کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری مدیریت حج و زیارت استان 5 رزمایش برگزار گردید که در رزمایش اول 72 بسته به ارزش 25 میلیون تومان و در رزمایش دوم 200 بسته به ارزش 50 میلیون تومان و در رزمایش سوم 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان و در رزمایش چهارم 30 بسته به ارزش 9 میلیون تومان و مرحله پنجم 4رأس گاو و 43 رأس گوسفند به ارزش 23 میلیون تومان به نیازمندان استان اهداء گردید .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار