محفل انس با قران - حج و زیارت - گردهمایی کارگزاران زیارتی - آقای نواب
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

محفل انس با قرآن و گردهمایی فرهنگی و اجرایی کارگزاران زیارتی استان گلستان برگزار شد

  • 16 آبان 1400
  • 22:30
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 149 بازدید
  • Article Rating
محفل انس با قرآن و گردهمایی فرهنگی و اجرایی کارگزاران زیارتی استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری برگزار شد ، درادامه سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه 54 دفتر خدمات زیارتی در استان دایر می باشند که 13 دفتر در شهرهای اهل سنت و باقی در شهرهای تشیع به زائران استان خدمات رسانی می کنند. وی افزود فضای حاکم بر استان گلستان توام با همدلی و وحدت بوده و در ماجرای سیل اخیر برادران شیعه و اهل سنت متحداً در کنار هم بوده ویکدیگر را یاری کردند .وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر کلیه سفرهای زیارتی راه اندازی شود .انشاء ا...
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در حج و زیارت ابتدا به تفسیر سخنان رهبری پرداخت و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ،صبر و تحمل در انجام وظایف محوله را برای مدیران کاروان ضروری دانست .
ایشان گفت امیدها برای راه اندازی حج و عمره زنده شده است ولی مشکلاتی در این زمینه وجود دارد مثل افزایش قیمت که جدیداً عربستان مالیات برارزش افزده را برای سفرهای زیارتی لحاظ کرده است .
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: دو هیأت برای پیگیری سفر سوریه و عتبات عالیات اعزام شده اند که منوط به توفیق الهی و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا می باشد .
گفتنی است، محفل انس با قرآن و گردهمایی فرهنگی کارگزاران زیارتی استان ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، کارگزاران زیارتی استان ،روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت استان در کانون فرهنگی و هنری طه شهرستان گرگان برگزار شد .
درپایان مراسم نیز از چندین سال تلاش و کوشش 3 نفر از روحانیون و کارگزاران حج استان در خدمت به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه تجلیل بعمل آمد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار