چهارمین جلسه - امر به معروف - حج و زیارت
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری چهارمین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حج و زیارت استان گلستان

برگزاری چهارمین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حج و زیارت استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، چهارمین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت حج و زیارت استان گلستان، با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان و حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و اعضای شورا ، روز دوشنبه 24 آبان ماه 1400 در محل دفتر مدیریت حج و زیارت برگزار شد.
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن تشریح آخرین وضعیت سفرهای زیارتی استان پیرو جلسات قبلی گفت : تبیین این فریضه و یادگیری آن ، برای مجریان امر به معروف و نهی از منکر، لازم و ضروری می باشد.
وی از اعضای شورا پیرو جلسات قبلی خواست تا نسبت به احصاء مصادیق امر به معروف و نهی از منکر همچون گذشته کوشا باشند تا آن ها در جلسات بعدی مورد بررسی واجراء قرار گیرد.
در ادمه اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گفت: امر به معروف و نهی از منکر به ما می آموزد فقط خود را نبینیم و در مقابل دیگران احساس وظیفه داشته باشیم.
ایشان تشکیل چنین جلساتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت : احیای امر به معروف و نهی از منکر تنها راه موثر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
در پایان مقرر شد جلسه جمع خوانی قرآن هر روز بین دو نماز ظهر و عصر به مقدار یک صفحه و همچنین قرائت زیارت عاشورا صبح روز های جهارشنبه قبل از شروع ساعت اداری در محل نمازخانه حج و زیارت برگزار شود .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار