طرح نوین -عتبات عالیات - زائرین - ویژه دفاتر زیارتی - حج و زیارت
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

طرح نوین عتبات عالیات در اعزام زائرین استان (ویژه دفاتر خدمات زیارتی )

122
0

معاون عتبات سازمان حج و زیارت از ریل گذاری طرح نوین عتبات عالیات در سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی با اشاره به طرح نوین عتبات عالیات هدف از اجرای آن را جذب حداکثری مشتاقان زیارت عتبات عالیات با هر میزان توان مالی، زیارت آسان، در دسترس با بسته های متنوع و مختلف از قبیل زمانبندی و گروههای قیمتی مختلف با حفظ کرامت، عزت و سلامت زائران دانست.
وی در توضیح این طرح گفت: از این پس دفاتر زیارتی که توانایی لازم در حوزه اجرایی عتبات را داشته باشند و بسته های زیارتی را به خوبی پوشش دهند، می توانند در این زمینه ورود کنند.
وی افزود: دفاتری که توانایی لازم را داشته باشند باید ابتدا از طریق دفاتر حج و زیارت استان مربوطه خود اقدام نمایند و درخواست شان را مطرح کنند که این مهم بعد از گذراندن مراحل اولیه برای معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ارسال می شود؛ در این درخواست چارچوب بسته پیشنهادی و آنالیز قیمتی نیز ارائه می شود.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: با اجرای طرح نوین اعزام عتبات و تحول که در این حوزه ایجاد شده شاهد ورود دفاتر توانمند برای اعزام و حتی ارائه بسته های مختلف متناسب با استانداردهای تعریف شده هستیم و قطعا با این راهکار شاهد کاهش واسطه گری و بهبود روند خدمات رسانی به زائران هستیم.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان گلستان

فایلهای پیوست

1 فایل برای دانلود

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار