اعزام - دومین گروه - عتبات هوایی- استان گلستان - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پایان انتظار زائران گلستانی ؛اعزام دومین گروه از زائران استان به عتبات عالیات

پایان انتظار زائران گلستانی  ؛اعزام دومین گروه از زائران استان به عتبات عالیات
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، اولین گروه از زائران استان گلستان در قالب یک کاروان(55 نفره)16 آذر ماه و دومین کاروان (45 نفره)امروز سه شنبه 7 دی ماه1400، از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نجف اشرف مشرف شدند.
بر اساس این گزارش اعزام زائران عتبات عالیات امروز ، دومین گروه از مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) استان گلستان هستند که پس از حدود دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای این سفر معنوی به کشور عراق عزیمت نمودند.
با توجه به اینکه ویزای عراق صرفاً برای سفرهای هوایی لغو شده است، مرزهای زمینی همچنان بسته است و زوار معزز باید فقط از طریق هوایی به عراق سفر کنند که البته داشتن جواب منفی آزمایش PCR از شروط این سفر است.
ان شاء ا... با تلاش مسئولین استانی و در صورت استقبال زائران استان ،به زودی شاهد اعزام زائران استان از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقصد نجف اشرف خواهیم بود .
در پایان به مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) تأکید می گردد :با توجه به شرایط خاص کشور میزبان (عراق) تنها از طریق مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مجاز استان جهت ثبت نام و اعزام اقدام نمایند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار