اعزام - هفتمین گروه - حج و زیارت - عتبات هوایی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اعزام هفتمین گروه از زائران استان به عتبات عالیات

اعزام هفتمین گروه از زائران استان به عتبات عالیات
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،هفتمین گروه از مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) استان گلستان در قالب یک کاروان(40 نفره) صبح امروز 12 اسفند ماه 1400 ، از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به مقصد نجف اشرف اعزام شدند.
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در این خصوص گفت: اعزام زائران عتبات عالیات در حال حاضر به صورت هوایی انجام می‌شود و با توجه به لغو‌ روادید عراق برای سفرهای هوایی، نیازی به اخذ ویزا نمی باشد. وی با اشاره به اینکه همه متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند گفت: فقط داشتن کارت واکسیناسیون یا تزریق دو دوز کافی نیست و زائرین باید علاوه بر آن جوابیه منفی آزمایش PCR (بصورت لاتین )حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز را نیز همراه داشته باشند.
ایشان در پایان گفت : سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام زائران تنها مرجع رسمی برای سفر به عتبات عالیات است. بر همین اساس، زائران برای سفر به کربلا باید فقط با کاروان‌های حج و زیارت به این سفر معنوی مشرف شوند که لازمه آن مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مجاز در سطح استان جهت ثبت نام و اعزام می باشد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار