اعزام - عتبات هوایی - حج و زیارت -دانشجویی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اعزام اولین گروه از کاروان های دانشجویی استان گلستان به عتبات عالیات

اعزام اولین گروه از کاروان های دانشجویی استان گلستان به عتبات عالیات
اولین گروه از زائران کاروان های عتبات دانشجویی استان گلستان در قالب یک کاروان(40 نفر از اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه های سراسر استان) سه شنبه 17 اسفند ماه 1400 همزمان با اعیاد شعبانیه ، از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)تهران به نجف اشرف مشرف شدند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، از اعزام اولین گروه زائران کاروان های دانشجویی استان به مقصد عتبات عالیات عراق با بدرقه سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان گلستان به مدیریت سید مرتضی حسینی خبر داد.
بر اساس این گزارش این کاروان اولین گروه دانشجویی از مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) استان گلستان هستند که پس از حدود دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای این سفر معنوی به کشور عراق اعزام شدند.
با توجه به اینکه ویزای عراق صرفاً برای سفرهای هوایی لغو شده است، مرزهای زمینی همچنان بسته است و زوار معزز باید فقط از طریق هوایی به عراق سفر کنند که البته داشتن جواب منفی آزمایش PCR و تزریق دو دز واکسن از شروط این سفر است.
لازم به ذکر است این کاروان به مدت یک هفته در عتبات عالیات اقامت خواهند داشت که سه شب آن در نجف اشرف ، سه شب در کربلا و یک شب در کاظمین و همچنین زیارت سامرا و امامزاده سید محمد به صورت عبوری خواهد بود.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار