جلسه توجیهی - حج و زیارت - حج تمتع 1401 - مدیران کاروان ها
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه توجیهی مدیران کاروانهای حج تمتع 1401 استان گلستان برگزار شد

  • 24 اردیبهشت 1401
  • 13:08
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 221 بازدید
  • Article Rating
جلسه توجیهی مدیران کاروانهای حج تمتع 1401 استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ جلسه توجیهی مدیران کاروانهای حج تمتع 1401 استان گلستان با حضورسید علی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت استان ،دکتر استیری نماینده مرکز پزشکی و کارشناسان حوزه زیارت استان روز شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار شد.
مدیرحج و زیارت استان در این جلسه ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران به زائران بیت اله الحرام ، داشتن سعه صدر و اخلاق نیکو را از ویژگیهای مدیران موفق دانست و افزود : ما باید بیش از پیش در خدمت به زائرین و تکریم آنها تلاش نموده و رضایت پروردگار و زائرین را جلب نمائیم.ایشان در ادامه به تشریح عملیات حج 1401 پرداخته وبرخی نکات ضروری را در خصوص عملیات حج سالجاری از جمله ثبت نام ، دستورالعمل ها ،انتخاب عوامل و .... عنوان نمودند. سپس در ادامه دکتر استیری نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت از انتخاب پزشکان کاروان توسط مدیران حج و آغاز معاینه پزشکی زائران خبر داد و جزئیات مسائل پزشکی زائران را تشریح کرد .
در ادامه کاشناسان حوزه زیارت استان در خصوص بخشنامه های ابلاغی سازمان از جمله نحوه ادامه ثبت نام وانتخاب عوامل، آیین نامه اجرایی کاروان و .... مطالبی را عنوان نمودند و در پایان به پرسش های مدیران کاروان ها پاسخ داده شد .
لازم به ذکر است در سالجاری از استان گلستان 1620 زائر در قالب 12 کاروان (9 کاروان اهل سنت و 3 کاروان شیعه) به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار