جلسه مدیر حج و زیارت - رئیس پلیس مواد مخدر - سرهنگ زائری - حج تمتع - زائران
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه مدیرحج و زیارت با رئیس پلیس مواد مخدر استان در خصوص صیانت از زائران حج تمتع 1401

135
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد، در خصوص صیانت از زائران حج تمتع 1401 استان جلسه ای با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان و جناب سرهنگ زائری رئیس پلیس مواد مخدر استان و همراهان روز دوشنبه 2 خرداد ماه 1401 در محل دفتر حج و زیارت برگزار گردید .
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان گزارش کاملی از وضعیت کاروان های حج تمتع استان ارائه نمود. ایشان هدف از برگزاری این جلسات را تبادل نظر در زمینه همکاری متقابل در جهت پیشگیری از حمل مواد مخدر توسط زائران حج تمتع استان دانست .
وی افزود: با توجه به حساسیت های موجود، چنانچه عربستان از زائری مواد مخدر کشف کند، طبق قوانین همان کشور مجازات های سنگینی برای زائر درنظر گرفته خواهد شد .
در ادامه رئیس پلیس مواد مخدر استان در این خصوص گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان و حافظ امنیت مردم و زائران است.
ایشان با اشاره به افزایش تدابیر امنیتی کشور میزبان به منظور جلوگیری از حمل مواد مخدر در مرزهای خروجی اضافه کرد : با توجه به نقش مهم و محوری مدیران کاروان های زیارتی ،ضمن هماهنگی با مدیران کاروان نسبت به اعزام کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر باید در جلسات آموزشی، زائران را کاملاً توجیه نمایند.
سرهنگ زائری در پایان اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش همه عزیزان شاهد حجی عزتمندانه ، با امنیت و در کمال آرامش باشیم.ان شاءا...
لازم به ذکر است در حج تمتع سالجاری 1620 زائر در قالب 12 کاروان (3 کاروان شیعه و 9 کاروان اهل سنت ) از فرودگاه بین المللی گرگان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار