جلسه آموزشی - توجیهی - زائران حج تمتع - حج و زیارت - آق قلا
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حضور مدیر حج و زیارت استان گلستان درجلسه آموزشی - توجیهی زائرین کاروان 38058 آق قلا

367
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، جلسه آموزشی - توجیهی کاروان 38058 حج تمتع آق قلا با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و کارشناسان حوزه زیارت،آخوند رهبر امام جمعه شهرستان آق قلا ،روحانی ، پزشک و دیگر عوامل کاروان ، روز دوشنبه 2 خرداد ماه 1401 در مسجد جامع عرفانی شهرستان آق قلا برگزارشد .
در ابتدای جلسه مدیر حج و زیارت استان ضمن بیان نکات آموزشی،از آخرین وضعیت کاروان های حج استان و همچنین خدمات ارائه شده و دستورالعمل های لازم نکاتی را به زائران بیان نمودند .
ایشان گفت: این جلسات آموزشی با حضور روحانیان، پزشکان و مسئولان کاروان های حج تمتع برگزار می شود تا زائران حرم امن الهی ضمن آشنایی کامل با مجریان و دست اندرکاران کاروان خود به قوانین و مقررات هم در طول سفر اشراف کامل پیدا کنند.
در ادامه این جلسه ،حجت السلام ولمسلمین اصحابی در خصوص مسائل فرهنگی کاروان های حج نکاتی را زائرین کاروان یادآور شد.
در حاشیه جلسه از حاج رحمن سوقی ،پیشکسوت حج و زیارت استان ، به پاس سالها زحمت و تلاش ایشان در امر خدمات رسانی به زائران ضیوف الرحمن قدردانی و تجلیل شد .
لازم به ذکر است که در حج تمتع سالجاری 1620 نفر از زائران استان گلستان در قالب 12 کاروان (3کاوان شیعه و 9 کاروان اهل سنت)از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان ، عازم سرزمین وحی خواهند شد .

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار