دیدار - نماینده ولی فقیه - حاج آقا نور مفیدی - حج و زیارت
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم گرگان

  • 20 مرداد 1401
  • 10:03
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 233 بازدید
  • Article Rating
دیدار با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم گرگان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان بعد از بازگشت از سفر معنوی حج و حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردم گرگان روز چهارشنبه 19 مرداد ماه 1401 دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار مدیر حج و زیارت استان ضمن ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت اعزام زائران حج تمتع استان گفت: در حج سالجاری 1620 زائر با60 نفر عوامل کاروان در قالب 12 کاروان (9 کاروان اهل سنت و 3 کاروان شیعه) با هفت پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان عازم سرزمین وحی شدند .
وی در خصوص اعزام های هوایی و زمینی عتبات عالیات در طول هفته و همچنین آمار پیش ثبت نام زائران اربعین حسینی (ع) گزارش کاملی ارائه نمودند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کاروانهای حج تمتع و نحوه انتخاب روحانی،معین و معینه در کاروان ارئه داد.
در پایان با عنایت به اینکه 2 روز دیگر تا پایان پیش ثبت نام زائران اربعین حسینی باقی مانده است به متقاضیان تو.صیه می شود جهت پیش ثبت نام از طریق سامانه سماح به نشانی((https://samah.haj.irویا به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه نمایند .لازم به ذکر است تا کنون حدود 20 هزارو هفتاد نفر ازمشتاقان زیارت اربعین حسینی از استان گلستان در سامانه سماح پیش ثبت نام کردند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار