رائه تسهیلات - حج و زیارت - وام قرض الحسنه - بانک مهر ایران - عتبات عالیات
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

راهکارهای ارائه تسهیلات سفر به عتبات عالیات از استان گلستان

115
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ نشست مشترک سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان با عیسی امامی رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران و حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ،همراه با کارشناسان ، روز پنج شنبه 17 شهریورماه 1401 در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار شد.
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام و اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: با توجه به اشتیاق مردم شریف استان به سفرهای زیارتی حج و زیارت استان راهکارها و برنامه های خود در خصوص سهولت سفرهمراه با عزت و امنیت برای زائران به عتبات عالیات را ارائه نمود. ایشان عنوان کرد ان شاءا... با همکاری و تلاش همه دست اندرکاران و مسئولان استان و با ارائه تمهیدات لازم ازجمله تخصیص وام قرض الحسنه بتوانیم راه را برای اعزام بیشتر زائران به عتبات عالیات زمینی وهوایی از استان فراهم نماییم.
در ادامه رئیس هیئت مدیره بانک مهر ایران گفت : در راستای سیاستهای سازمان حج و زیارت برای فراهم کردن تسهیلات مناسب برای زائران عتبات عالیات ،برنامه هایی ازجمله تخصیص وام قرض الحسنه به زائران و .... در نظر گرفته شده است که در حال بررسی جهت اجرایی کردن آن هستیم.ان شاءا... این تسهیلات به زودی در اختیار زائران عزیز استان قرار خواهد گرفت .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار