دیدار - مدیرکل پست - حج و زیارت - گذرنامه اربعین
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیرحج و زیارت استان با مدیر کل پست گلستان

122
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، صبح امروز شنبه 19 شهریورماه 1401 با نزدیک شدن اربعین حسینی (ع) و پیک کار این روزهای اداره کل پست در خصوص ارسال و تحویل گذرنامه مشتاقان زیارت ابا عبداله الحسین (ع) ، سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان با با ایزدپناه مدیرکل پست استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر حج و زیارت استان گلستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام و اعزام مشتاقان زیارت اربعین حسینی(ع) استان ، از همکاری و تعامل اداره کل پست استان قدردانی و برنقش و اهمیت ارائه خدمات پستی به مردم تاکید و از زحمات پرسنل پست استان در ارائه خدمات شبانه روزی به مردم شریف استان در ارسال گذرنامه ها قدردانی کرد.
مدیرکل پست استان نیز دراین دیدار با تشکر از حضور مدیرحج و زیارت استان ،بر افزایش سطح همکاری ها تاکید کرد و گفت افتخار می کنیم که بتوانیم خدمات شایسته ای به جامعه هدف مخصوصاً زائران اربعین حسینی (ع) عرضه کنیم .
در پایان دیدارمدیر حج و زیارت استان از نحوه جمع آوری ،بارگیری و ارسال مرسولات پستی بازدید و به همکاران در این بخشها خداقوت گفته و از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمود .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار