جلسه - منطقه ای - نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره - مدیران عامل دفاتر زیارتی - حج و زیارت
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان

118
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه توجیهی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان و کارشناسان بصورت منطقه ای در غرب ، شرق و مرکز استان برگزار گردید .
در این جلسه ابتدا مدیر حج و زیارت استان توصیه های لازم را به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ، نسبت به رعایت دستورالعمل های ارسالی و پاسخگویی به ارباب رجوع بیان داشتند.
ایشان گفت: با توجه به فعالیت برخی افراد غیر مجاز در عرصه خرید و فروش اسناد حج تمتع و عمره، از متقاضیان اینگونه اسناد درخواست می شود تا مراقب این افراد که با هدف سودجویی فعالیت می نمایند، باشند و به تبلیغات آنان در فضای مجازی و پیامکهای ارسالی توجه ننمایند. وی با اشاره به اینکه فعالیت این افراد مورد تایید سازمان حج و زیارت نمی باشد اعلام داشت : متقاضیان در صورتی که قصد نقل ویا انتقال فیش حج تمتع خود را دارند می‌توانند جهت پیگیری و ثبت درخواست‌ خود به سامانه اینترنتی tasharof.haj.ir و یا به یکی از دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت استان مراجعه و اقدام نمایند.
در ادامه محمد رحیم ملاح مسئول ثبت نام واعزام زائران در خصوص نحوه ثبت و ارسال مدارک و نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره توضیحات تکمیلی خود را به مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی بیان داشتند.
روابط عمومی حج وزیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار