افتتاحیه - موسسه فرهنگی - مشعر - گرگان - حج و زیارت
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

افتتاح موسسه فرهنگی هنری مشعر در استان گلستان

94
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله) در حمایت از کالای ایرانی و به منظور تهیه کالای مرغوب ،با قیمت مناسب ،در قالب سوغات سفرهای زیارتی حج تمتع ،عمره مفرده و عتبات عالیات و همچنین خرید محصولات فرهنگی و مذهبی جهت استفاده مردم شریف استان ، مدیریت حج وزیارت با همکاری نمایندگی دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ، اقدام به افتتاح و راه اندازی نمایندگی موسسه فرهنگی و هنری مشعر در شهرستان گرگان نموده است.
لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه که در روز یکشنبه 24 مهرماه 1401 انجام شد مدیران کل و معاونین سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین استانی و خبرگزاری ها حضور داشتند .
لذا از مردم شریف استان دعوت بعمل می آید جهت بازدید و تهیه محصولات فرهنگی هنری و خرید کالای با کیفیت و قیمت مناسب به موسسه فرهنگی هنری مشعر در استان گلستان واقع در شهرستان گرگان ،خیابان اول لشکر (بین فلاحی 3 و 5 ) مراجعه نمایند.
یادآور می شود نمایندگی این موسسه در استان گلستان بر عهده آقای سید محمد پوریا با شماره موبایل 09102159730 و شماره تلفن 01732247193 می باشد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار