دیدار - فرماندهی نیروی انتظامی - حج و زیارت -هفته نیروی انتظامی
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر حج و زیارت گلستان با فرماندهی نیروی انتظامی استان

164
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، در راستای پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی، مدیرحج و زیارت استان گلستان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و تعدادی از همکاران ، روز یکشنبه 24 مهرماه 1401 ، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با سردار محمد سعید فاضل دادگر دیدار و از تلاش های ایشان و همکاران شان در برقراری امنیت در استان قدردانی کردند.
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا و تقدیر از کارکنان اداره گذرنامه و پلیس فرودگاه در ایام حج تمتع و اربعین حسینی (ع) و تشریح عملکرد حج و زیارت استان گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای تجلیل از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی است و ما همیشه قدردان تلاشهای شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در استان گلستان هستیم.
سردار دادگر فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه حج و زیارت گفت: خدمت به زائرین بیت اله الحرام و اعتاب مقدسه باعث قوت قلب انسان می شود. ایشان تأکید کرد این نوع خدمت، یک نعمت الهی است که خداوند متعال نصیب نیروهای خدوم نیروی انتظامی نموده است.
ایشان با ابراز خرسندی از این ملاقات؛ این امر را مایه دلگرمی پرسنل خدوم نیروی انتظامی توصیف و ابراز امیدواری نمود که با همکاری تمامی مسئولان و پرسنل فراجا امنیت و آرامش خاطر مردم بیش از پیش تامین شود.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار