جلسه معاون سیاسی استانداری - حج و زیارت - عتبات عالیات - ارز همراه
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

راه برون رفت و موفقیت در جنگ ترکیبی و نامتقارن دشمن، قرار گرفتن در بستر موضوعات اعتقادی است

100
0
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ای که درمحل دفتر حج و زیارت استان برگزار شد گفت : راه برون رفت و موفقیت در جنگ ترکیبی، تحمیلی و نامتقارن دشمن، قرار گرفتن در بستر موضوعات اعتقادی است. در این فضا کار سازمان حج و زیارت بسیار ارزشمند است و می‌تواند نجات بخش مردم باشد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در دیدار با مدیرحج و زیارت استان گلستان با قدردانی از اقدامات این سازمان به‌خصوص در اعزام کاروان‌های اربعین اظهار داشت : با توجه به تمرکز دشمن در تغییر سبک زندگی و باورهای اسلامی، باید با هم‌فکری، تعامل و همکاری یک‌دیگر بستر این سفر زیارتی را فراهم و تسهیل نماییم.
وی ادامه داد : در خصوص تخصیص ارز به سفرهای زیارتی در غالب موضوعات فرهنگی لازم است تجدید نظر و نگاه ویژه‌ای از طرف مراجع ذیربط و بالادستی شود، مطمئنا عدم تخصیص ارز کافی به موضوع حج و زیارت، سخت شدن این سفرها را برای قشرهای مختلف منجر خواهد شد و بستر برای دشمن فراهم و به اعتقادات مردم لطمه وارد خواهد شد.
معاون استاندار گفت : برای جلوگیری از اعزام کاروان‌های غیر مجاز و آزادبرها باید از ظرفیت رسانه‌ها، خصوصا صدا و سیما استفاده و خطرات و تبعات این‌گونه سفرها را برای مردم تبیین کرد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار