توزیع - کمک مومنانه - حج و زیارت - مرکز نیکو کاری
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

توزیع مرحله دوم کمک های مومنانه با همکاری کارگزاران زیارتی استان گلستان

توزیع مرحله دوم کمک های مومنانه با همکاری کارگزاران زیارتی استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان درقالب پویش "کمک های مومنانه" طرح ارزاق رمضان " ، با همکاری یکی از مدیران کاروان های حج تمتع و زائرین کاروان 38063 ، دومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه را آغاز کرد.
دراین مرحله از رزمایش، تعداد 50 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال اقلامی خوراکی (شامل برنج ،مرغ ،رب گوجه ، ماکارونی ،سویا، قند وخرما ) هر بسته به ارزش 600 هزار تومان ، با همت و تلاش کاروان 38063 به مدیریت نصیر اورنگ که همیشه در عرصه خدمات رسانی به نیازمندان داوطلبانه اقدام می کنند در مناطق روستایی شهرستان گنبد کاووس توزیع گردید .
مدیر حج و زیارت استان گلستان در این باره گفت: انفاق و کمک به نیازمندان، موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع ودستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند. اینان به یقین،در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند .
ایشان از حسن التفات عمل نیکوی خیرین استان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال ،خیر دنیا و آخرت را برای این عزیزان مسئلت می نماید .
در پایان اعلام می دارد با عنایت به اینکه این امر خدا پسندانه در طول سال ادامه خواهد داشت ، لذا خیرین ارجمند در صورت تمایل ،می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 (به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان) واریز نمایند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار