همایش متمرکز - شرق استان - حج تمتع 1402 - حج و زیارت - گنبد کاووس
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری همایش متمرکز زائران حج تمتع شرق استان گلستان(گنبد کاووس)

  • 24 اردیبهشت 1402
  • 14:38
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 150 بازدید
  • Article Rating
برگزاری همایش متمرکز زائران حج تمتع  شرق استان گلستان(گنبد کاووس)
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،همایش متمرکز زائران حج تمتع 1402 شرق استان گلستان (گنبد کاووس) در مصلی نماز جمعه اهل سنت با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.
سید علی میرقاسم پورمدیر حج و زیارت استان ، در همایش متمرکز حج تمتع زائرین شرق استان که در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد گفت: سفر به سرزمین وحی، فرصتی است که خدواند در اختیار بندگان برگزیده خود قرار می دهد و باید از آن نهایت استفاده را برد. زیرا ممکن است دیگرفرصتی برای حضور در این سرزمین مقدس را نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه در سالجاری قریب به 3000 زائر و عوامل به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهارداشت: زائرین گلستانی در قالب 20 کاروان از اواخر خردادماه از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
سپس حاج آخوند فرهمند از روحانیون کاروان های حج تمتع در این همایش گفت:این همایش به منظور آموزش زائرین بیت الله الحرام برگزار شده است تا در زمان حضور در سرزمین وحی از آگاهی لازم برخوردار باشند.
از دیگر برنامه های این همایش ،سخنرانی نماینده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین نماینده مرکز بهداشت استان بود.
در ادامه از دونفر از مدیران پیشکسوت حج تمتع استان تقدیر و تشکر شد . در پایان مناسک حج توسط حاج آخوند قدیری به صورت عملی اجرا شد.

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار