بازدید - ریاست سازمان - موسم حج تمتع - 1402 - حج و زیارت
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بازدید مسئولان حج و زیارت در روزهای پایانی موسم حج تمتع/ارایه خدمت تا آخرین لحظه حضور زایران ادامه دارد

بازدید مسئولان حج و زیارت در روزهای پایانی موسم حج تمتع/ارایه خدمت تا آخرین لحظه حضور زایران ادامه دارد
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع ، با حضور در یکی دیگر از هتل های مکه مکرمه ، از نزدیک با زایران گفتگو کرده و بر ارایه خدمت شایسته تا آخرین لحظه حضور زایران ایرانی تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ، آقای سید عباس حسینی و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال ضمن بازدید از هتل (جوهره) در منطقه 2 ستاد مکه مکرمه ، در جریان روند خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند.
گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با زایران و شنیدن دغدغه ها و مشکلات آنها در طول موسم حج از سوی مسئولان حج و زیارت انجام گرفت.
زایران نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان حج و زیارت کشور، از خدمات شایسته در موسم حج تمتع امسال قدردانی کردند؛ معدود زایران نیز به بیان برخی مشکلات در زمینه تغذیه، آسانسورهای هتل و .... پرداختند و سرپرست حجاج ایرانی به همراه رییس سازمان حج و زیارت به تبیین شرایط اهتمام کردند.
یکی از پزشکان مجموعه نیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط بهداشتی و درمانی زایران در این هتل گفت: بحمدالله هیج مشکل و بیماری خاصی در میان زایران نداشتیم و روند ویزیت و ارایه دارو به نحو مطلوبی انجام گرفت.
وی افزود: بیشترین مراجعات به دلیل سرماخوردگی و یا خستگی عضلانی بوده است که درمان به صورت سرپایی انجام گرفت.
اما تعدادی از زایران در گفتگو با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از کمبود آسانسور در هتل و همچنین فاصله محل اسکان تا حرم گلایه کردند که مسئولان حج و زیارت نیز به تبیین شرایط پرداختند.
همچنین زایران این هتل از اخلاق نیکوی مدیر و عوامل مجموعه در خدمت رسانی به زایران قدردانی کردند .
در پایان این دیدار صمیمانه که در روزهای پایانی موسم حج تمتع انجام گرفت ، مسئولان حج و زیارت بر ارایه خدمت مطلوب و شایسته تا لحظه آخر حضور زایران تاکید کردند.
زایران نیز در پایان ضمن بدرقه مسولان حج و زیارت با آنها عکس یادگاری گرفتند.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار