دیدار - حضرت آیت اله نور مفیدی - حج و زیارت - اربعین حسینی - ارائه گزارش
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم گرگان

دیدار با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم گرگان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان و حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان بعد از بازگشت از سفر معنوی حج ، با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردم گرگان روز سه شنبه 17 مرداد ماه 1402 دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار مدیر حج و زیارت استان ضمن ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت اعزام زائران حج تمتع استان گفت: در حج سالجاری 2934 زائر و عوامل کاروان در قالب 20 کاروان (14 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه)از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان عازم سرزمین وحی شدند .
وی در خصوص اعزام های هوایی و زمینی عتبات عالیات و همچنین آمار پیش ثبت نام زائران اربعین حسینی (ع) در استان گزارش کاملی ارائه نمود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کاروانهای حج تمتع و اربعین حسینی (ع)ارئه داد.
در پایان مدیر حج و زیارت استان به مشتاقان زیارت اربعین حسینی(ع) توصیه کرد که برای ثبت نام به سامانه سماح به نشانی(https://samah.haj.ir)ویا به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه نمایند .لازم به ذکر است تا کنون حدود 10 هزار نفر از استان گلستان در سامانه سماح ثبت نام کردند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار