سالروز-آزادی آزادگان - میهن اسلامی - گرامیداشت -
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آزادگان «شهدای ناطق » هستند

آزادگان «شهدای ناطق » هستند
آزادگان عزیز ما کم از شهدا، مقام و مرتبت این عزیزان ندارند که آنها را می توان "شهدای ناطق" نام نهاد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ متن تهیه شده به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی می باشد:
« بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی مغتنم برای مرور حریت و رشادت‌های این غیور مردان است. افتخارآفرین‌هایی که وارثان مکتب حضرت زینب کبری(س) بوده و پایداری‌شان بر عهدی که با امام راحل(ره) داشتند، تلألویی از پذیرش مهر تابان ولایت و وطن دوستی و دینداری و حفظ شرفشان است.
قهرمانان بی ادعا و طلائیه داران نهضت عاشورا که با تکیه بر ایمان الهی در برابر رژیم سفاک بعثی توانستند چون الماسی درخشان خلوص خود را در حفظ ارزش ها و آرمان هایشان به جهانیان اثبات کنند و اگر امروز عزتمندیم و دشمنان در برابر ما پوزه بر خاک می کشند حاصل همین ایستادگی هاست.
آزادگان عزیز ما کم از شهدا، مقام و مرتبت این عزیزان ندارند که آنها را می توان "شهدای ناطق" نام نهاد چرا که هر یک چون کتابی گویا، خاطرات سال ها مرارت و مقاومت و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ شهادت را در گنجینه وجود خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.
سازمان حج و زیارت با تبریک این روز خجسته به آزادگان عزیز که از امتحان مکتب حسینی(ع) سربلند بیرون آمده و الگویی تمام عیار از آزادی و آزادگی هستند، با تأکید بر حفظ تفکر و اندیشه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عزت و سربلندی همیشگی را برای کشور عزیزمان با وجود این سرمایه‌های عظیم معرفت و معنویت از درگاه خداوند متعال خواستار است.»
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار