تجلیل - خادمین افتخاری - امور راهنمایان - حج و زیارت - اربعین حسینی 1402
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) استان گلستان

89
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،مراسم تجلیل از خادمین افتخاری امور راهنمایان و گمشدگان استان گلستان که به منظور ارائه خدمات شایسته به زائرین اربعین حسینی (ع) 1402 ، به عراق اعزام شده بودند، باحضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ،همکاران اعزامی و کارگزاران زیارتی استان، روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 در محل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی برگزار گردید .
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان، به بحث و تبادل پیرامون نقاط ضعف و قوت خدمات ارائه شده توسط خادمین افتخاری پرداختند. سپس با اهداء لوح و هدیه ای از ایشان تقدیر شد .
لازم به ذکر است مدیر حج و زیارت گلستان به همراه 35 نفر از خادمان افتخاری استان، پس از ورود به شهر مقدس کربلا، از روز یکشنبه 5 شهریور ماه 1402 با هدف امداد رسانی ،راهنمایی و ساماندهی امور گمشدگان زائرین اربعین حسینی (ع) با بهره گیری از نرم افزار"همیار زائر"و پوشیدن لباس متحدالشکل و استقرار در خیابان های پر تردد کربلای معلی همچون؛ شارع شهدا، قزوینی واطراف خیمه گاه و تل زینبیه به صورت شبانه روزی ، مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) بودند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار