تجلیل - دکتر مصدقی - حج و زیارت - اداره کل راهداری - زائران اربعین حسینی -
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تجلیل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان

110
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، آیین تقدیر از خادمان زائران اربعین حسینی (ع)، روز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 درمحل دفتراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد . در این مراسم سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان و همراهان در دفتر دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای حضور یافتند و از ایشان و همکارانش در خصوص ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی (ع) تقدیر کرد.
مدیر حج و زیارت استان گلستان در این آیین بیان کرد: کارکنان راهداری استان در اربعین امسال صحنه‌های بسیار زیبایی از دلدادگی و ایثار را خلق کرده و بصورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات می دادند که یقیناً پاداش اصلی خود را از آقا اباعبدالله الحسین (ع) دریافت خواهند کرد.
دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت:ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) افتخار و موهبتی بزرگ است که خداوند به بندگان شایسته‌اش عطا می‌فرماید . امیدوارم با تجربیات بدست آمده و تلاش مضاعف همکارانم، بتوانیم در سالهای آتی خدمات بهتر و مناسب تری به زائران اربعین حسینی (ع) ارائه نماییم . انشاء ا...
در پایان این مراسم، به پاس زحمات و تلاش خادمان اربعین حسینی (ع) در راهداری استان، به دکتر مصدقی به نمایندگی از طرف کارکنان راهداری استان از سوی حج و زیارت گلستان، لوح تقدیری اهدا شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار