برگزاری - دوره آموزشی - حج و زیارت - مرکز آموزش - عمره مفرده
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری دوره های بازآموزی کارگزاران زیارتی (ویژه سفرهای عمره) در استان گلستان

156
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با اداره کل امور کارگزاران و مرکزآموزش استان در خصوص برگزاری کلاس های باز آموزی ویژه مدیران و معاونین کاروان در سفرهای عمره در شهرستان های گرگان و گنبد کاووس با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان، حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه در حج و زیارت ،مرکز آموزش و کلیه فراگیران دوره آموزشی، روز یکشنبه و سه شنبه در دانشگاه حکیم جرجانی شهرستان گرگان و روزهای دوشنبه و چهارشنبه درسالن جلسات باشگاه فرهنگیان گنبد کاووس از ساعت 14 الی 17 به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای مرکز آموزش در این خصوص گفت: برگزاری کلاس های آموزشی یکی از برنامه های اساسی حج و زیارت استان می باشد که بصورت دوره ای و متناسب با نوع سفر زیارتی و با هدف ارتقاء سطح علمی برگزار می شود .
سرپرست مرکز آموزش استان نیزدر این خصوص گفت: آزمون این دوره از کلاس ها ،بصورت مجازی و بطور همزمان ، روز پنج شنبه 9 آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد.
در پایان از آقای ولی اله رسولی راد در خصوص سالها خدمت صادقانه و خالصانه در مرکز آموزش کارگزاران خدمات زیارتی استان تجلیل شد .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار