آغاز پیش ثبت نام - حج تمتع - 1403 - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع 1403 استان گلستان

آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع 1403 استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ پیش ثبت نام زائران حج تمتع 1403 استان گلستان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح روز جمعه 15 دی ماه 1402 آغاز شد.از اینرو جهت رفاه حال زائرین عزیز استان ، درب دفاتر خدمات زیارتی سطح استان در این روز باز بوده و از زائرین متقاضی پیش ثبت نام بعمل آمد .
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در این باره گفت: پیش ثبت‌نام از افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال 1403 در سامانه https://reserve.haj.ir به‌صورت غیرحضوری هم انجام می شود که می‌بایست با مراجعه به سامانه یاد شده، نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
شرایط پیش ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۳ با سالهای گذشته متفاوت می باشد ،بدین صورت که ابتدا با پیش ثبت‌نام در سامانه مربوطه و واریز وجه، ظرفیت سازی واقعی صورت می گیرد و بعداز آن ، کاروان‌ها به استان و به همان نسبت به شهرستان ها توزیع خواهد شد.
ایشان از زحمات کلیه کارگزاران زیارتی بالاخص مدیران دفاتر و کاربران آن ها که در هر زمان حتی در ایام تعطیل ، آماده خدمت رسانی به زائران عزیز استان می باشند تقدیر و تشکر نمود.

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار