ثبت نام - حج تمتع 1403 - ودیعه گذاری تا پایان تیر ماه 1386 - حج تمتع
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ثبت نام از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع 1403 تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۸۶

ثبت نام از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع 1403 تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۸۶
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه 1386 قبل از نام نویسی با مراجعه با سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان افزود: شرایط پیش ثبت نام حج تمتع 1403 با سالهای گذشته متفاوت می باشد ، بدین صورت که ابتدا با پیش ثبت نام در سامانه مربوط و واریز وجه ،ظرفیت سازی واقعی صورت می گیرد و بعد از آن ، کاروان ها به استان و به همان نسبت ، در شهرستان ها توزیع خواهد شد.
ایشان ضمن تشکر از زحمات عزیزان کارگزار در پاسخگویی به مراجعین محترم حج و عمره گفت: ظرفیت سهمیه پیش ثبت نام حج تمتع استان گلستان برای اهل سنت همان ساعت اولیه، تکمیل شد. با توجه به استقبال زیاد زائران اهل سنت برای پیش ثبت نام حج تمتع ، پیگیر ظرفیت جدید از سازمان هستیم که با دریافت مجوز ، اطلاع رسانی خواهد شد .
وی گفت: افرادی که در کاروانهای حج سال ۱۳۹۹ نام نویسی و وجوه مربوطه را واریز کرده اند، اما به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال های پس از آن نیز، موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده اند نیازی به انجام پیش ثبت نام نداشته و همزمان با اعلام ثبت نام قطعی، بصورت مستقیم، امکان نام نویسی در کاروانها را خواهند داشت.
به گفته وی ، پس از اعلام کاروانها، به استثناء ثبت نامی های ۱۳۹۹ افرادی، امکان ثبت نام قطعی در گروه های اعزامی به حج سال ۱۴۰۳ را خواهند داشت که پیش ثبت نام کرده باشند.
مدیر حج و زیارت استان افزود: چنانچه متقاضی پس از اعلام سازمان مبنی بر مراجعه به کاروان های اعلامی ،برای ثبت نام قطعی مراجعه نداشته باشد، منصرف شناخته شده و وجوه واریزی به حساب وی برگشت داده می شود.
ایشان گفت: عملیات اعزام کاروانهای حج تمتع، از اوایل ماه ذي القعده(دهه سوم اردیبهشت ماه ١٤٠٣) آغاز و با پایان ماه ذی الحجه و اوایل ماه محرم ١٤٤٦ (نيمه دوم تیر ١٤٠٣) خاتمه خواهد یافت.
وی افزود: متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید گذرنامه ای با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ داشته باشند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار