برگزاری جلسه - مدیران و روحانیون - حج تمتع 1403 - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران و روحانیون کاروان های حج تمتع 1403 و مسئولین فرودگاه

  • 29 فروردین 1403
  • 14:57
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 80 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران و روحانیون کاروان های حج تمتع 1403 و مسئولین فرودگاه
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، به منظور هماهنگی های لازم برای اعزام زائران حج تمتع استان گلستان ، جلسه ی مدیران و روحانیون کاروان های حج تمتع 1403 استان با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت گلستان،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و کارشناسان حوزه زیارت ،روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 در محل سالن جلسات موسسه خدمات درمان دندانپزشکی بعثت برگزار گردید .
مدیرحج و زیارت استان ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران به زائران بیت الله الحرام ، به تشریح عملیات حج تمتع 1403 پرداخته و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کاروان ها را ارائه کرد، سپس آخرین نکات ضروری و دستورالعمل های ارسالی سازمان را تشریح کرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی از اهمیت برنامه های فرهنگی و جایگاه روحانیون کاروان در این سفر معنوی و همچنین وظایف مدیران کاروانهای حج نسبت به موضوعات فرهنگی کاروان سخن گفت.
در ادامه کاشناسان حوزه زیارت استان در خصوص بخشنامه های ابلاغی سازمان ،آیین نامه های اجرایی کاروان ها و .... نکات لازم را عنوان نمودند.پاسخ به پرسش های مدیران کاروان ها هم پایان بخش جلسه اول بود .
بعد از این جلسه ، کلیه عوامل اجرایی و فرهنگی کاروان های حج تمتع 1403 در اداره کل فرودگاه های استان حضور یافتند.
مدیر حج و زیارت استان درجلسه دوم گفت: این جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر در خصوص اعزام زائران حج تمتع استان بین دستگاههای ذیربط انجام شده و از همکاری فی مابین همه دستگاههایی که مرتبط باموضوع هستند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه دست اندرکاران و در راستای ارتقاء خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام، قدم های موثری برداریم. ان شاءا...
ایشان افزود: در حج آتی از استان گلستان 5115 نفر در قالب 39 کاروان( 4975 نفر زائر و 140 نفرعوامل ) برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار