ارتباط تلفنی - حج و زیارت - ریاست سازمان - دختر گمشده - یسنا
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

ارتباط تلفنی ریاست سازمان حج و زیارت با خانواده یسنا دختر گمشده کلاله ای /با دعای خیر زائران گلستانی دختر گمشده کلاله ای پیدا شد

70
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، سید عباس حسینی معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت کشور در همایش متمرکز زائران حج تمتع 1403 استان روز جهارشنبه 12 اردیبهشت ماه ، در مصلی جمعه شهرستان گنبد کاووس ، پس از مطلع شدن از مفقودی دختر 4 ساله کلاله ای ،در ابتدای سخنرانی برای سلامتی و پیدا شدن این دختر 4 ساله دعا کرد و از همه زائران شرکت کننده در همایش نیز خواست که همگی برای پیدا شدن کودک گمشده ، با دلی پاک دست به دعا بردارند.
بر این اساس ، ریاست سازمان حج و زیارت، پس از برگزاری همایش و عزیمت به تهران، تا پیدا شدن یسنا کودک گمشده ،همچنان پیگیرماجرا بودند . ایشان پس از پیدا شدن کودک گمشده با هماهنگی یکی از کارگزاران زیارتی استان با خانواده یسنا ارتباط تلفنی گرفته و جویای احوال دختر گمشده شد .
ایشان ضمن ابراز خشنودی از پیدا شدن( یسنا دیدار) کودک 4 ساله کلاله ای ،از تمامی کسانی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشته و با تمام توان پیگیر ماجرا بودند تقدیر و تشکر کرد و از خداوند متعال اجر زحمات این عزیزان را خواستار شد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار