پنجشنبه 29 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

نام نویسی 7هزار 250 نفر برای شرکت درپیاده روی اربعین حسینی (ع)

60
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان،سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت گلستان گفت: ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح از روز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا امروز، شنبه 6 مردادماه 1403 ، هفت هزار و دویست و پنجاه نفراز مردم شریف استان در سامانه سماح ثبت نام کردند.
مدیر حج و زیارت استان افزود: مشتاقانی که قصد تشرف به زیارت ابا عبداله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی را دارند ، خواست نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام نمایند و ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
وی گفت: زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع( را دارند می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه معتبر برای ثبت نام به آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا به یکی از دفاتر وشرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعـه کـنند.
سید علی میرقاسم پور افزود: در سال‌ جاری دریافت ارز اربعین وتهیه بلیط وسایل نقلیه منوط به ثبت نام قطعی در سامانه سماح است.
ایشان گفت : زائران عزیز استان جهت دریافت ارز همراه می توانند از 7 مرداد لغایت 3 شهریوربه یکی از شعب بانک های عامل(ملی-تجارت-صادرات-ملت-پارسیان-سپه و پست بانک) مراجعه و ارز همراه خود را دریافت نمایند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار