دوشنبه 26 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

نام نویسی 18 هزار و 500 نفر از استان گلستان جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع)

28
0
سید علی میرقاسم پورمدیر حج و زیارت استان گلستان در خصوص پیاده روی اربعین گفت: ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع)در سامانه سماح از روز سه شنبه 17 تیرماه 1403 آغاز شده و تا امروز، یکشنبه 14 مرداد ماه ،هجده هزارو پانصد نفر از مردم شریف استان در سامانه سماح ثبت نام کردند.
مدیر حج و زیارت استان افزود: مشتاقانی که قصد تشرف به زیارت ابا عبداله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی را دارند،خواست هرچه زودتر با در دست داشتن گذرنامه معتبرنسبت به ثبت نام در سامانه سماح و انتخاب بسته بیمه ای مورد نظر خود و پرداخت حق بیمه جهت استفاده ازخدمات بیمه ای به آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان مراجعـه و اقدام نمایند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
ایشان گفت: زائران عزیز استان جهت دریافت ارز همراه اربعین تا 3 شهریور فرصت دارند که به یکی از شعب بانک های عامل (ملی،تجارت،صادرات،ملت،پارسیان،سپه و پست بانک ) مراجعه و ارز همراه خود را دریافت نمایند .
وی افزود: در سال‌ جاری شرط دریافت خدماتی از جمله بیمه ،درمان،پزشکی،تهیه بلیط هواپیما ،اتوبوس و دریافت خدمات ارزی، منوط به ثبت نام قطعی در سامانه سماح است.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار