دوشنبه 26 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

جلسه آسیب شناسی عملیات حج تمتع 1403 استان گلستان برگزار شد

81
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه آسیب شناسی عملیات حج تمتع 1403 استان روز شنبه 20 مردا ماه ، با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان ، کارشناسان حوزه زیارت و تعدادی از مدیران مجموعه و کاروان در محل دفتر حج و زیارت برگزار گردید.
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان ضمن تشکر از تلاش کلیه دست اندرکاران حج سالجاری جهت برگزاری حجی مطلوب گفت: بازنگری در فرآیندهای اجرائی عملیات و آسیب شناسی آن جهت استفاده در برنامه ریزی حج آینده و اصلاح فرآیندها با نگاه خلاقیت و نوآوری و بهبود روش¬ها،امری ضروری است.
ایشان در ادامه به موضوعات اجرایی حج تمتع 1403 پرداخت و مدیران مجموعه و کاروان در این خصوص نقطه نظرات پیشنهادی و انتقادی خود در خصوص موارد مطروحه و چالش های موجود در عملیات حج را جهت جمعبندی به تفکیک ارائه نمودند.
این نشست، به عنوان فرصتی برای ارتقاء کیفیت خدمات و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های حج آینده، در فضایی صمیمی و سازنده برگزار شد.
لازم به ذکر است در سال جاری از استان گلستان 5125 زائر و عوامل در قالب 39 کاروان با 21 پرواز از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به بیت الله الحرام مشرف شدند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار