دوشنبه 26 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

خادمان افتخاری از جای جای ایران اسلامی رهسپار خدمت به زوار الحسین (ع)

44
0


جزییات اعزام خادمان افتخاری استانهای گلستان ، خراسان شمالی ،کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و گیلان برای خدمت رسانی به زوار الحسین را در این بسته خبری می خوانید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ در ایام اربعین حسینی همه روزه اخباری از خدمات سازمان حج وزیارت (کمیته ثبت نام و اعزام) را به صورت بسته خبری از جای جای ایران اسلامی تقدیم می کنیم.
سازمان حج وزیارت وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام و همچنین راهنمایی زایران و امور گمشدگان را برعهده دارد.
بسته خبری شمار یک به شرح ذیل می‌باشد؛
++آیین بدرقه خادمین افتخاری اربعین حسینی در محل دفتر حج و زیارت استان سمنان برگزار شد
آقای چتری مدیر حج و زیارت استان در این مراسم،ضمن تکریم و تجلیل مقام شامخ خادمین افتخاری ، برخی توصیه ها و توقعات دفتر حج استان را به خادمین متذکر و با تشریح شرایط کنونی کربلا و نیز وضعیت عملیات امدادرسانی ستاد اربعین ، سلامت و عاقبت بخیری تمامی خادمین اربعین حسینی را از درگاه خداوند مسئلت نمود.
فرآیند اعزام خادمین افتخاری در بستر عملیات اربعین ، همه ساله با انتخاب کارگزاران زیارتی منتخب در سطح کشور توسط سازمان حج و زیارت انجام گرفته و این عملیات مهم در جهت امدادرسانی به گمشدگان مراسم اربعین حسینی در سراسر مسیرهای تردد زایرین انجام خواهد شد
++اعزام خادمین و راهنمایان زائرین اربعین 1403حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمدبه عراق
خادمین افتخاری،حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع )در نجف اشرف به عراق اعزام شدند.
++اعزام خادمان افتخاری استان گلستان به خدمت رسانی زوار اربعین حسینیی
با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت استان و یازرلو مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران ، خادمین افتخاری زائرین اربعین حسینی(ع) استان گلستان برای خدمات رسانی در موسم اربعین 1403 در بخش واحد راهنمایی و امداد زائرین و امور گمشدگان درسه شهر عراق ( کربلای معلی، نجف اشرف و،سامرا) ، یکشنبه 21 مرداد ماه 1403 با دو دستگاه اتوبوس عازم کشور عراق شدند.
در این راستا تعداد 49 نفر از خادمین افتخاری استان ، که سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان ، کارکنان و جمعی از کارگزاران زیارتی حضور دارند ، تا پایان مراسم اربعین حسینی (ع) در امور راهنمایی و امداد و امور گمشدگان به زائرین خدمات رسانی می نمایند.
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان ضمن اشاره به جایگاه والای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) گفت: یکی از ماموریت های سازمان حج و زیارت علاوه بر ثبت نام وبرنامه ریزی اعزام در ستاد اربعین حسینی ،مسئولیت امور راهنمایان و گمشدگان زائران است که کارگزاران زیارتی استان ، با استقرار در خیابان های پر تردد کربلای معلی ، نجف اشرف و سامرا به صورت شیفتی به زائران خدمات رسانی می کنند.
++خادمین افتخاری و راهنمایان زائرین اربعین حج و زیارت استان گیلان اعزام عراق شدند
خادمین افتخاری اربعین حج و زیارت استان گیلان با بدرقه مدیر حج و زیارت، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و دیگر همکاران حج استان عازم کشور عراق شدند.
++خدمات رسانی خادمان خراسان شمالی به زائرین اربعین حسینی در پایگاه های امور راهنمایی زائرین و گمشدگان ستاد اربعین حسینی در کربلای معلی
در راستای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایگاه های امور راهنمایی زائرین و گمشدگان ستاد اربعین حسینی در کربلای معلی ، عصر امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ با برپایی مراسم بدرقه باحضور امام جمعه موقت بجنورد ، فرماندار مرکز استان ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حج وزیارت استان در قالب یک گروه ۲۵ نفره خادمان افتخاری حج و زیارت خراسان شمالی از جوار امامزاده سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) و شهدای بجنورد عازم کربلای معلی شدند که انشالله با استقرار در پایگاه‌های واحد راهنمائی زائرین و امور گمشدگان اربعین حسینی خدمات رسانی به زائرین را خواهند داشت.
سازمان حج وزیارت وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام و همچنین راهنمایی زایران و امور گمشدگان را برعهده دارد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار