دوشنبه 26 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

رییس سازمان حج وزیارت:۷۰۰ نفر خادم افتخاری در عراق کار راهنمایی امور زایران و گمشدگان را انجام می دهند

65
0
رییس سازمان حج و زیارت خبرداد که ۷۰۰ نفر خادم افتخاری در کشور عراق کار راهنمایی امور زایران و گمشدگان را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی در حاشیه مراسم بدرقه خادمان افتخاری استان تهران در سازمان حج و زیارت در گفتگویی اظهار کرد: سازمان حج وزیارت در ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه ثبت نام و اعزام ، امور بیمه ای و راهنمایی امور زایران و گمشدگان را به عهده دارد .
وی افزود: تاکنون (تا ظهر امروز دوشنبه22مرداد ) ۲میلیون ۱۰۰ هزار نفر نام نویسی کرده اند که ۲میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
رییس سازمان حج وزیارت با اشاره فعالیت خادمان افتخاری در واحد راهنمایی امور زایران و گمشدگان گفت: خادمان افتخاری در مرزهای ۶گانه و همچنین شهرهای زیارتی عراق و مسیر نجف تا کربلا به خدمت رسانی زایران می پردازند.
وی افزود: ۷۰۰نفر از خادمان افتخاری در ایستگاههای واحد راهنمایی امور زایران ساماندهی شده اند که فعالیت خود را در این ایام اربعین حسینی انجام می دهند.۳۰۰ نفر نیز در مرزهای ۶ گانه استقرار خواهند داشت.
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی در شهرهای زیارتی و مرزها مستقر شده اند و تا دو روز آینده سایر عزیزان داوطلب نیز در ایستگاهها استقرار می یابند.
وی به زایران‌کشورمان توصیه کرد که با توجه به گرمای هوا به توصیه های بهداشتی کارشناسان توجه کنند و زمان شامگاه را برای مسیر پیاده روی برگزینند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار