پنجشنبه 29 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان در خصوص شروع عملیات عمره مفرده

77
0
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، باعنایت به شروع عملیات عمره مفرده از روز سه شنبه 20 شهریورماه 1403 و لزوم آمادگی هرچه بیشتر دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی استان به منظور هماهنگی لازم و آمادگی ایشان جهت ثبت نام از متقاضیان دارندگان فیش های عمره ، جلسه ی آموزشی و توجیهی با مدیران عامل و کاربران دفاتر خدمات زیارتی در خصوص نحوه ثبت نام زائران عمره مفرده استان با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت وکارشناسان حوزه زیارت،روز دو شنبه 19 شهریورماه 1403 در محل سالن جلسات موسسه خدمات درمان بسیجیان استان برگزار شد.
در این جلسه مدیر حج وزیارت استان ضمن خیر مقدم، کلیاتی درخصوص عملیات ثبت نام و اعزام عمره سالجاری بیان داشت و در ادامه به تشریح دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از سوی سازمان مرکزی پرداخت. سپس عنوان کرد، اعزام این دوره سفرهای عمره مفرده ، از تاریخ 28 شهریورماه لغایت پایان آذرماه 1403 خواهد بود و این مرحله در ابتدا از اولویت های 1 تا 180 و کسانی که در سال قبل ثبت نام انجام داده ولی مشرف نشدند ،ثبت نام به عمل می آید.
در ادامه جلسه کارشناسان حوزه زیارت استان ( رایانه ، ثبت نام و اعزام و واحد آموزش) هرکدام جداگانه نکات لازم را درخصوص سامانه عمره مفرده و نحوه ثبت نام و کلاس های آموزشی، بیان کردند.
سپس مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان نیز گفت: هدف از برگزاری این جلسه همفکری و هم افزایی و همچنین آمادگی کارگزاران زیارتی برای انجام یک سفر زیارتی پربار و خاطره انگیز می باشد. تلاش همه با باید در خدمت به زائر معطوف گردد و باید هر چه در توان داریم جهت بهره برداری معنوی زائرین عزیز استان بکار بگیریم .
در پایان مدیر حج و زیارت استان گلستان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.
روابط‌ عمومی‌‌حج ‌و ‌زیارت ‌استان‌ گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار